راز سرباز صفر بودن

سیاسی,مطالب ویژه

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ دستگاه تبلیغاتی دشمن بار دیگر فعال شده و این بار به ترور شخصیتی رویش‌های انقلابی، ملی و اسلامی ایران عزیز روی آورده است. سردار قاسم سلیمانی، فرمانده محبوب و مردمی پس از هجمه دو سال اخیر رسانه‌ها و نهادهای اطلاعاتی خارجی علیه وی، بار دیگر هدف اقدامات تخریبی قرار گرفته است. به دنبال فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی هفته‌های اخیر رسانه‌های بیگانه و نیز برخی مقامات آمریکایی پیرامون این فرمانده محبوب، مردمی، انقلابی و ولایت‌مدار، وی در بیانیه‌ای تأکید کرد: «حقیر سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی و ملت شجاع و عزیزتر از جانم بوده و ان‌شاء‌الله با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه «سربازی» خواهم بود. از همه برادران و خواهران عزیزم خواهشمندم با بی‌اعتنایی به اظهارات فریبکارانه و تفرقه‌افکنانه دشمنان اجازه ندهند وقت ارزشمند خدمتگزاران این ملت صرف اهداف و مقاصد شوم دشمنان گردد.»
همه می‌دانند دشمن‌شناسی، موقعیت‌شناسی و ولایت‌پذیری راز مقبولیت سردار سلیمانی نزد میلیون‌ها دوستدار او در خارج و داخل است و این مهم از آنجا نشئت می‌گیرد که حاج‌قاسم به درستی قطب‌نمای صحنه نبرد را که دشمن برای تغییر و انحراف آن در تلاش است، برای هواداران و دوستداران میلیونی‌اش در داخل و خارج تبیین کرد و با سرباز خواندنش بار دیگر اوج ولایت‌پذیری خود را نشان داد تا راه را همچنان گم نکند. این راز همانی است که امروز امت انقلابی ایران، به‌ویژه مسئولان به شدت نیازمند آن هستند تا از مسیر ترسیم شده و خط رهبری خارج نشوند.
در این وضعیت حساس، مهم‌ترین وظایف نخبگان سیاسی و نظامی کشور شناخت دشمن و شگردهای آن است، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب دشمن‌شناسی را وظیفه‌ای مستمر می‌دانند و می‌فرمایند: «ملت ایران به همان نسبت که دشمن، روش‌های خود را در توطئه علیه ایران اسلامی پیچیده‌تر می‌کند، باید بر هوشیاری و آگاهی خود بیفزاید و با آمادگی معنوی، فکری، سیاسی و حفظ وحدت و اتصال و ارتباط با یکدیگر، چهره دشمن را در هر لباسی که هست، شناسایی کند».

دیدگاهتان را بنویسید